dimecres, 28 de juny del 2017

Els nostres ecodelegats i ecodelegades s'acomiaden del seu càrrec.




M’ho he passat molt bé sent ecodelegada i he après moltes coses del medi ambient.

Martina Segarra Albacar 
(ecodelegada de 1r)





M’ha agradat molt ser ecodelegada perquè hem fet moltes coses junts amb els altres ecodelegats i també amb les mestres.
Vaig xalar molt fent la Cartellera Verda i he après moltes coses sobre el medi ambient i com reciclar els residus.

Paula Robert Martí 
(ecodelegada de 2n)





Jo al principi no sabia què era ser ecodelegada però després em va començar a agradar. Voldria que tots els humans reciclessin i que els nens de l'escola no l'embrutessin. 

Martina Tafalla Godia
(ecodelegada de 3r)





Per a mi ha estat un càrrec molt important. M'encanta cuidar el medi ambient i m´ha agradat poder fer-ho a través d´aquesta escola.

Josep Grau Simón
(ecodelegat de 4t)







M´ha agradat molt ser ecodelegada dels tres cinquès. 
També m’ha agradat molt ajudar als meus companys a reciclar bé. És una experiència única.

Nira Señer Bel
(ecodelegada de 5è)







Aquest any,els meus companys i jo hem treballat perquè aquesta escola fos més verda, i crec que ho hem aconseguit.
I ara, em vull acomiadar com a ecodelegada amb una poesia que he escrit:







A LA NATURA


Natura, t’hem cuidat,
però perdona’ns si t’hem fet mal.
Nosaltres t’hem volgut millorar,
i crec que no hem fracassat,
sinó que hem sanat l’arrel.

I et volem dir,
que, encara que marxem, 
algú ens rellevarà, 
i a tu t’ajudarà.


Aroa Roca Garcia
(ecodelegada de 6è)


MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER LA VOSTRA FEINA I TOT EL TEMPS QUE HI HEU DEDICAT!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada